24 Şubat 2016 Çarşamba

Put a lid on it !

Selamlar, 
Far bazi "put a lid on it" e bayildim, dendigi kadar varmis. 
Minnacik bir parca alip suruyorum goz kapaklarima kaslarima kadar olan bolume, 15 saniye sonra farimi suruyorum. valla uzerine ne surersem sureyim aksama kadar ayni kaliyor. Goz kapaklari yagli olanlar icin ozellikle de tavsiye ederim. Normalde far kullanmazdim gozde birikiyor yok kapaklara yapisiyor yok cizgi cizgi oluyor diye ama simdi neredeyse far surmeden cikmiyorum nasilsa guvende. Aynaya bakip kontrol etmeme bile gerek kalmiyor gun içinde. Ayrica eyeliner veya kalemin de kipirdamadan gozde kaldigini soylememe gerek yoktur sanirim.Ba-yil-dim!

Goz baziyla ilgili ufak bir tip: goz altlariniz da cok yagli ve concealeriniz cizgilenme yapiyorsa mutlaka altina cok az bir miktar goz bazi kullanim kesinlikle ise yariyor, benden soylemesi.

Bu arada makyajda hani su dewy look dedikleri o guzell isiltiyi sevenler icin de ufak bir hatirlatma: fondoten altina ozellikle parlamasini istedigimiz bolgelere goz bazi surersek dogal parlakligi yakalayabiliriz.

Eee daha ne olsun, memnun kaldim ben bu urunden hem de cok amacli, hadi bakalim saglicakla kalin!









16 yorum:

  1. Blog keşif etkinliğine hoşgeldiniz.Cafe Tigris bloggerları tanıştırma ve olabildiğince kaynaştırma misyonunda çok başarılı.Tarzlarımız ayrı olsa da,zaman zaman yorum bırakırım.Hayırlı olsun diliyorum.Segiler.Ece ablanız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin sevgili Ece abla bloguma, olsun frakliliklarimizla bi butun olusturabilmemiz guzel olan, ben de seve seve ugrarim

      Sil
  2. Güle güle kullanın.
    Özledim sizi Sultan Hanım, nerelerdesiniz? Umarım herşey yolundadır hayatınızda. Çok sevdiğim bloggerlar arayı biraz uzatınca merak ediyorum ben. Tam size yazmayı düşünürken, yazınızı görmek sevindirdi.
    Kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasil guzel bir mesajdir bu boyle sevgili Istanbul Hanimefendisi, ben de ozluyorum sizleri ama su hani pastaciklar var ya cok vaktimi aliyor. iste hafta ici calisiyorum hafta sonu siparisler , ev cocuklar derken nasil vaktin gectigini anlamiyorum bile ama sukur iyiyim.cok tesekkur ederim. umarim sen de iyisindir. ugrayacagim yakinlarda kocaman opucukler sevgiler

      Sil
    2. Ne mutlu, siparişler olsun, güzel güzel pastacıklar ortaya çıksın yeter ki, bir Cake Boss kolay yetişmiyor, biz yayınları bekleriz :)
      Ben iyiyim herşey yolunda, sizin de iyiliğinizi duydum, daha mutlu oldum.
      Kocaman sevgiler.

      Sil
    3. ay ay ay Cake Boss diyosun kalbimi fethediyosun. gelsin pasatalar o zaman. sende de herseyin yolunda olmasina cok sevindim. insallah arayi acmadan gorusmek uzre sevgili Istanbul Hanimefendisi , iyi bak kendine

      Sil
  3. Çok memnun kaldığım bir balm ürünü, fiyatına göre ciddi başarılı..

    YanıtlaSil
  4. Çok severek kullandığım bir ürün :) paylaşımın için çok teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben tesekkur ederim vaktini ayirip yorumunu paylastigin icin benimle Kizsal Seyler

      Sil
  5. Ben de geçen indirimde aldım bu ürünü. Gerçekten muhteşem birşey. Benim göz kapaklarım yağlı olduğundan far hem durmaz hem de üste bulaştırır. Bu far bazı ile göz makyajım daha bir güzel oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bende de var o yagsal sorunlar, iyi gelince paylasmak istedim sevgiyle neslice tarifler

      Sil
  6. Sultancım gözkapaklarım yağlı olmasına rağmen ben bu bazı hiiiç sevemedim. Bir süre sonra farlar gözkapağında çizgilenme yapıyor ve ne yazık ki farların rengi gün içerisinde soluyor. Fakat, ipucun çok ilgimi çekti. Mutlaka deneyeceğim.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insallah ipucu bi ise yarar tatlim opuyorum kocaman

      Sil
  7. merhaba, blog keşif etkinliğinden geldim :) sizi takipteyim müsaitseniz banada beklerim :) sevgilerimle http://apaydindunyam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hosgeldiniz, gelirim tabiiki de seve seve Gonca

      Sil

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...