24 Ağustos 2015 Pazartesi

Yurt disindan alinacaklar- Cien Q10

Merhabalar,
Uzun zamandir kullandigim yuz kremimden bahsetmek istiyorum size. Gerçi siz kendisini daha onceden taniyorsunuz aslinda, burdaki yazimda tik tik  bahsetmistim. Lidl magazalar zincirinin kozmetik markasi Cien'in kremi. Ayni seride birkaç farkli gunduz kremi var ama ben bundan daha cok memnun kaldim diyebilirim. Ilki biraz daha yagli oldugu için sanirim kuru ciltler için daha uygun olacaktir. Ilk kez bir tuketici dergisinde rastlamistim ve aldigi ovguleri duyunca denemek istemistim. dedim hiç memnun kalmazsam el bacak kremi yapar bitiririm ama hiç de oyle olmadi ve memnuniyetim halen surmekte a dostlar. Birkaç ay once yine bir fransiz kanalindaki bir programda "Envoyé spécial" rastladim kendisine. Diger unlu markalarin kremlerine nazaran minnacik fiatina ragmen çok daha iyi oldugunda hemfikir olduklarindan bahsediyorlardi. O yuzden bi yerlerde Lidl magazasi gorurseniz bu kreme mutlaka bir sans verin derim ben, atin sepete sadece 2.95€ ve içinde 50ml var. Hadi bakalim iyi bakin kendinize, bye bye!



6 yorum:

  1. Ben yüz kreminde hafiflik arıyorum genelde. Ağır bir tabaka kaldı mı rahatsız oluyorum. Bildik birkaç markanın dışına çıkmadım hiç bu yüzden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de tv programini ve dergide ovguler aldigini gormeseydim ve ozellikle fiati bu kadar minnak olmasaydi denemezdim. ama simdi iyiki bi sans vermisim diyorum

      Sil
    2. Bende siz gibi bu cremi dergide okumustum955 kadinda 28 gun boyunca yuzun tek tarafina sürülmü yukarda yazilan krem markalarin içinde en iyi oldigu ispatlanmis. Gittim aldim denemek icin.Gece kremide var imis onuda aldim birde giz ve dudak icin cremi var onuda aldim. 8 euro toplami simdilik çok mnunum. Daha once 79 euroya Caudalie premier cru aliyordum. Oda çok iyi bir krem ama fiyat farki var.bu kremi denemeseydim caudaliye devam ederdim ama deneye deger sahiden.

      Sil
    3. ben de aylardir gunduz ve gece kremlerini kullaniyorum, sizin gibi cok memnunum. hatta gecen gun goz cevresi icin olani elime alip alip biraktim, simdi siz iyi dediginize gore bi deniiim o zaman, sevgiler

      Sil
  2. Ben de farklı kremlere önyargıyla bakıyorum denemek için tasterleri olsa da denesek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de almamda duydugum pozitif seyler ve minik fiati baya etkili oldu ama dediin gibi her urun icin minik testerlari sart

      Sil

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...