1 Mart 2015 Pazar

Essence I love extreme mascara crazy volume


Selam herkese,
Essence maskaralar hakkinda hep olumlu seyler okudum ve denedigim bu ikisinden sonra kesinlikle butun iltifatlari hak ettiklerine inaniyorum. ikisini de denedikten sonra karsilastirip fikrimi sizinle de paylasmak istedim. Aralarinda çok belirgin farklar yok aslinda ama benim tercihim pembe Crazy volume olan. Maskaranin yapisinda siyahinin tonunda, urun boyutunda hiçbir fark yok. sadece firçalari degisik, pembenin çok esnek olmayan plastik bir firçasi var. digerininse uzun kil firçasi var. ozellikle alt kirpiklerime surerken pembeyi tercih ediyorum cunku hiçbir yere bulastirmadan 2 kat surebiliyorum, siyahla surerken mutlaka bulastiriyorum bir yerlere.
 
Ikisi de ilk katta dolgunluk veriyor ve ikinci kat surumde de uzatiyor kirpikleri ama pembe bu konuda çok daha basarili bence. Gerçi kirpiklerinizin yapisina, uzunluguna da bagli aldiginiz sonuç.
 
Bunun disinda kirpikleri agirlastirmiyor ve gun sonunda bir dokulme yasamadim, çikartirken de zorlanmiyorum (bioderma kullaniyorum).
 
Hesapli fiyatina gore bence çok basarili ikisi de ama ben yola pembeyle devam ediyorum.
Sizin uygun fiyatli, favori maskaraniz hangisi?
Cok guzel bir hafta olsun hepimiz için!



13 yorum:

  1. Fiyatına göre performanslarını ben de çok beğeniyorum ;) Çok güzel bir karşılaştırma olmuş cnm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok merci Tugbacim, sevindim begenmene, sevgiyle!

      Sil
  2. Pembeden 2 tane bitirdim başarılı bir ürün ama o ıslak yapısı olmasa daha güzel olacak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet islaklik konusunda ayni fikirdeyim seninle sevgili Esra, 2. kati surmek için acik beklemek gerekiyor

      Sil
  3. cok guzel bır yazı olmus siyah olanın fırcasını cok begendım alınacaklar lıstesıne yazıldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler sevgili Eylem, sevindim begenmene sorma ben siyahla alt kirpiklerrimi boyadiktan sonra her tarafa bulastirdigimdan panda gibi oluyodum resmen

      Sil
  4. tesekkurler Izmir Leydisi, gelirim tabii seve seve

    YanıtlaSil
  5. esence rimelleri hiç deneme fırsatım olmamıştı. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi sans vermek lazim fiat-kalite olarak gayet basarililar diyebilirim de zaten takipteydim ben ki

      Sil
  6. Bu markanin adini sayende ogrendim bizde gratislerde satiliyor. Uygun fiyatli maskaara olarak ben maybelline falsies featherliok kullaniyorum 15liraya gunluk kirpikler ama seninkilerden kil fircali olani da deneyecegim ilk firsatta. Bi de lorealin yeni manga maskarasini aldim gecen tanitim fiyati gibi bi indirime denk getirip ondan da cok memnun kaldim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. guzel mesajin için çok merci sevgili sorcerer, maybelline de denedim bi ara bi arkadasim çok sever ama maalesef essence kadar cezbetmemisti beni. ama loreal not edildi denenecek, essence'dan once yillarca hep loreal volume millions kullandim ve çok memnundum ayni essence pembe gibi. iyi bak kendine yine gel

      Sil
  7. Essence'nin maskaralarına bayılıyorum. Soldaki kirpikleri daha iyi ayırırmış gibi duruyor. Rimelim biterse düşünebilirim:)
    Sevgiler..
    yesilrimel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. aynen sevgili blogger benim de gonlum pembede

    YanıtlaSil

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...