22 Mart 2015 Pazar

Kocan kadar konus - Ustam ve Ben

Merhabalar, aslinda bu ikisi subat ayinda okuduklarimdan ama yazisi mart sonuna nasipmis. Kitaplarimi yazin Turkiye'ye gittigimde aliyorum 1 yillik stok yapiyorum ya da arada annem falan gelirse ona siparis veriyorum. benim için buyuk bir zevk ozellikle D&R de saatlerimi geçirebilirim. o yuzden her zaman hazirda alinacak kitaplar listem var ve butun bir yil boyunca okuyorum yavas yavas, ve sizlerin bloglarinda gordugum tanitim yazilari da benim için çok faydali, listemin buyuk kismi sizin tavsiyelerinizden olusmakta.

Cok eglendim bu kitabi okurken, bi çirpida okuyup bitirdiklerimden. aslinda sanki bir yaz kitabi yani ben yazin tatilde beni çok dusundurmeyen yormayan, eglenceli vakit geçirdigim kitaplari tercih ediyorum , eee malum beyin olarak da tatilde oluyorum. ozetinden bahsetmek istemiyorum çunku ilginizi çekerse zaten netten bulabilirsiniz. sadece fikrimi yazmakla yetinmek istiyorum.
 
20 martta filmi çikti bu arada. Fragmanina burdan bakabilirsiniz, tiktik tiiikk . Filmini gordunuzmu? nasil buldunuz??? ben kararsizim gidip gitmemekte.

Bu arada aldigim kitaplara ilk is aldigim sehri ve tarihi yazarim, yillar sonra açtigimda hep aldigim o sehri niye orda oldugumu kitabi alirkenki heyecanimi hatirlarim resmen.


Elif Safak severek okurum, simdiye kadar : Ask, Semspare, Iskender, Ustam ve Ben kitaplarini okudum. Bunu da sevdim. Kitaptan sonra bende bir Mimar Sinan aski depresti, eserlerini arastirma hayatini okuma, bi an once istanbul'a gidip yaptiklarini ziyaret etme istegi uyandirdi. Gerçi bana Istanbul'a gitmek için bahane lazim da hadi neyse, bayiliyorum bu sehre. Ben profesyonel bir kitap elestirmeni degilim, o yuzden bunlar nacizane fikirlerim. Bence bir sans verilmeli bu iki kitaba da.
iyi bakin kendinize, gorusmek uzre!  


8 yorum:

  1. Fragmanlarindan keyifli bir Film olacagini zannediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet esas oglan ve esas kiz rollleri için oyunculari çok iyi seçmisler, Ezgi Mola çok sirin

      Sil
  2. merhabalar yazınız çok güzel olmuş benimde severek okuduğum iki kitap:)

    YanıtlaSil
  3. Fragmanları keyıflı ama kıtaplardan sonra fılmler kotu gelır hep....merak edıyorum kocaman sevgıler


    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet oyle oluyor maalesef, kitaptaki biçok detay atlaniyor ama bakalim gidersem yazarim fikirlerimi sevgili blogger guzel bir hafta diliyorum sana

      Sil
  4. Kocan kadar konuş benim de okunacaklar listemdeydi, ama henüz sıra gelmedi. O zaman yaza okuyayım tam tatil kitabı diyosan. Ben de dediğin tarzda kitapları tercih ederim şezlongta. Yalnız filmiyle ilgili şüpheliyim. En son Pucca'nın Hadi İnşallah'ını izledim, büyük hayal kırıklığı yaşadım. Karakterleri almışlar, hikayeyi de istedikleri gibi yoğurmuşlar. Kitabını okuyan birinin o filmi beğeneceğine ihtimal bile vermiyorum. Bom boş bir film olmuş. O yüzden eleştirileri okumadan izleme derim nacisane. ;) Teşekkürler önerilerin için. :)

    Bu arada 'Sahne Tozu Yuttum' postuma hepiniz birden video isteyince, cep çekimini koydum bugün. :) İzlemek istersen: http://mimiklibocek.blogspot.com.tr/2015/03/sahne-tozu-yuttum.html#more

    Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne diyosun bakmammi assolistim dinledim tabikine, fevkalade mirim fevkalade.
      evet ya niye çekemiyolar bu filmleri anlamiom yani elinizde hazir senaryo ama iste senaryo herkes tarafindan bilindigi için ve herkes kafasinda okurken farkli farkli yorumladigi hayal ettigi için, ki bu noktada kitap okumanin en guzel yanlarindan biri ozgur olmak, istedigim gibi gozunde canlandirmak, yorumlamak...durum boyle olunca da hayal kirikligina ugruyoruz bazi bazi diom ben ve kocaman sevgiler gonderiom sana

      Sil

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...