11 Mart 2015 Çarşamba

Teatime by Tchibo-Cafissimo !


Merhabalar, çok severim kahveyi ama elimden geldiginde gun icerisinde sinirlamaya calisiyorum yoksa gunde 4 bazen 5'i buluyorum ki hiç saglikli diil bence hiçç. o yuzden arada yesil çay yapmaya basladim bu aralar is yerinde. Ben çok memnunum kahve makinamdan, Tchibo'dan Cafissimo. Geçen gun kahve kapsulleri almak için ugradigimda satici bayan guzel bir haber verip, içinde 3 kapsul çay bulunan numuneyi de atti alisveris posetime.
 evettt, bundan sonra Tchibo kahve makinalarinda çay da yapabilecegiz. Tabiiki benim favorim soyle çaydanlik da fokur fokur kaynayan, mis gibi bir turk çayi ama arada aromali çaylari da seviyorum. Bu arada su almanlar gibisi yok valla, adamlar bi seyi yaptimi gerçekten iyi yapiyorlar hersey ozenli hersey dusunulmus. yani alt tarafi içinde 3 kapsul bulunan bir numune bile cok cici bir kutuda sunulmus. 
Neyse efenim 3 çesidi var simdilik: klasik siyah çay, kirmizi meyveli (frambuaz ve çilek) ve vanilyali. ben bi kirmizi meyve canavari olarak frambuazlisini denedim ve çok sevdim. Turkiye'de de satisi basladimi bilmiyorum ama gorurseniz bir sans verin bence.
 




Bu arada sakin Tchibo makinasinda boyutlari uyan baska kapsuller kullanayim demeyin. çunku ben gecen gun az daha makinami bozuyordum. çok ticari biliyorum ama baska care yok. Hadi bakalim guzel gecsin gununuz, sevgiyle!


13 yorum:

  1. Moskova'da Tchibo bulmak çok zor ama ben evdekiler için makinayıda kapsülleri de taşıyorum, ben çay insanıyım ve bu haber çok hoş :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Deniz, Strasbourg'ta da tchibo yok maalesef ama ben Almanya'ya 10dakka uzaklikta oturdugum için sansliyim sanirim. ahhh bu fedakar anneler , bazen evdekilerin mutlu oldugunu gorunce kendin icmis gibi mutlu oluyosundur

    YanıtlaSil
  3. Bize de afiyet olsun demek düştü o zaman :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tesekkurler sevgili Hulya gel beraber olsun demek geçiyor insanin içinden

      Sil
  4. Çay işi supermiş artık bir kahve makinası almamın zamanı geldi :))

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım ürünlere.KAHVE MAKİNASI Bİ HARİKA.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tesekkurler sevgili Nilgun, kahve makinamdan gerçekten memnunum bir de çay yapabiliyorum simdi, bundan iyisi can sagligi, sevgiyle

      Sil
  6. Bende tam kahve makinesi alsammi diye bakiniyordum yazin ilac gibi geldi :D Caylarin tadi nasil oldu merak ettim , sallama caylardan daha mi guzel?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. caylarda tereddutluydum, sonucta sallama caylari bile 5 dk birakmak gerekiyo ki aromasi ciksin bu nasil olacak yani su gibi bisi olur diye dusunmustum once. ama yaniltti beni diyebilirim. sanirim kapsulun icindeki aroma baya yogun o yuzden koku olarak da tad olarak da guzel. yani sadece 1 cesidini denedim simdilik caylarda o da olumlu. ama kahve makinasi olarak nasil dersen, çok çok memnunum, yani dis gorunusu hos ve renk secenegi baya var, kahveden baska ister sut isit, ister latte yap. kapsullerinin fiati da diger filtre kahvelere gore daha uygun hani nespresso'ya gore falan yanilmiyorsam 23 cents falan gelio 1 tek kapsul ama ben baya bi toplu aldiim icin de o fiat olmus olabilir mimicim, yardimci olabildiysem ne mutlu bana

      Sil
  7. merhabalar iade-i ziyaret için geldim ve bende sizi takibe aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hosgeldin Banu yine beklerim, blogumda sevecegin paylasimlar bulman dilegimle hosçakal!

      Sil
  8. Hosgeldin sevgili Tugçe, kalp kalbe karsiymis bak, bu sabah bloguna gelmis , takibe almistim bile seni, sevgiyle!

    YanıtlaSil

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...