9 Mart 2015 Pazartesi

DIY - Cup and vase

Hello tout le monde la traduction est en bas de page!

Merhabalar, geçen gun aldigim boya kalemlerimi niyahet ikea fincanlarim ve yine ikea vazomla bulusturabildim. Aslinda boyalarin ustunde sadece cam, plastik ve metal içindir yazsa da ben porselen fincanlar için de kullandim ve gayet basarili simdilik. Simdilik diyorum cunku hani zamanla bulasik makinasina ne kadar dayaniz bilmiyorum ama elde yikanirsa bence gayet dayanikli.
Kutunun içinden biri altin biri gumus renkli olmak uzre 2 tup boya bir de farkli sekillerde sablonlar cikti. Ikea vazoyu Arda boyadi sablonlarla ama sablon olayini pek sevmedik ikimiz de: boyanin sablondan tastigi, ya az ya birden çok geldigi zamanlar oldu.ama sonuç ikimizin de hosuna gitti. 
Sonra pinterestte boyanmis fincanlar gorunce ikea fincanlarimdan birini boyayayim dedim. once altin rengiyle gelisiguzel yuvarlaklar yaptim, sonra da aralarina gumus puantiyeler serpistirdim ve 1 gun beklettim kurumasi için. Bu arada puantiye deyince akan sular durur , bayilirim. Sanirim bir fincanimi sadece puantiyeli yapicam. Cunku sirada daha boyanacak 5 tane daha var farkli farkli boyanacak. Benim çok hosuma gitti ikisi de siz nasil buldunuz canlar? Hepinize bol gunesli bir hafta diliyorum en onemlisi saglikla efenim! 



Orkide ailemin yeni uyesi!

Coucou, voici mon dernier projet DIY (Did It Yourself). Vous avez besoin de la peinture spéciale (verre, plastique, métal, porcelaine) que vous pouvez trouver facilement dans les magasins de loisirs , 1 vase et 1 tasse Ikea et surtout votre imagination. Et hop le tour un joué et vous avez des objets personnalisés. C'est pas beau ça? N'oubliez pas le temps de séchage indiqué sur la boite. Allez c'est votre tour maintenant. Quel objet vous voulez personnalisé et quel dessin? bye bye!

8 yorum:

  1. çok güzel olmuş tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler Melegim, guzel bir hafta diliyorum sana

      Sil
  2. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık :) Gümüş ve altın uyumu şahane durmuş, çok severim :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gordugum en ozenli ve guzel kutulari ortaya çikaran sevgili Hulya, çok tesekkur ederim sevindim begenmene

      Sil
  3. Harika olmus bayiliyorum el yapimi seylere. Insanin evinde bulunanlara kendi elinin degmis olmasi cok daha samimi geliyor bana. Bir anda o esyalarin degeri artiyor gözümde :)

    YanıtlaSil
  4. ayyy sevindirik oldum sevgili Eylem çok tesekkurler guzel mesajin için, aynen ureten ve uretilenleri seviyorum hem de çoook

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım valla, nefis olmuşlar. Kahvenden bir yudum da benim için al :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sihirlim mavilim merci çok çok, almammi seve seve

      Sil

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...