4 Mart 2015 Çarşamba

BoConcept - mes canapés

Coucou mes ladies, la tarduction en français est en bas de page!!!

Geldi geldi nihayet geldiler de ustunden 1 ay geçti bile. ilk gunku sevgimden hiçbirsey eksilmedi, çok seviyorum koltuklarimi. yani sonucta materyalist biri degilim ama içime sinen birsey aldigimda mutlu oluyorum maddi degeri boyutu her ne olursa olsun ve bak bak bak doyamiyorum. iste koltuklarimda aynen oyle.  burda bahsetmistim BoConcept magazasindan memnun kaldigimdan. Memnunlugum halen surmekte ve beni hiçbir sekilde hayal kirikligina ugratmadilar. Bu arada nette kuçuk bi arastirma yaptim: Istanbul/ Etiler ve Caddebostan'da var magazalari bi ugrayip bakmak isteyenler için, iste bu da internet siteleri .


Dedim ya içime sinen birsey oldugunda bak bak doyamam diye, iste bu buket de oyle. Su pembeyle bayazin uyumuna bakin ama hakli degilmiyim. Surekli bi dal olsun , bi buket çiçek olsun istiyorum evimde. hatta o kadar seviyorum ki belki guleceksiniz ama yanimdan ayirmayip mutfaga, salona tasiyip duruyorum gozumun onunde olsunlar diye. bakalim burda nasil duracaklar diye...


Bu arada koltuklar gelmeden butun evin duvarlari boyandi,tabiiki beyaza. sonra duvarlarda tablolarla ya da dekorasyondaki renklerle oynamasi çok daha kolay oluyor. ama simdi gri koltuklar geldikten sonra keske su duvari gri boyasaymisim demedim degil.neyse canim o da olur bakalim. eee sonra da yastik arayisina girdim tabii. griyi sari hatta hardal sarisiyla cok yakistirdigim için salonda sari dokunuslar olsun istedim. 2 sari yastik Ikea'dan, 2 griler Woolworth'tan. Diger koltugumun ustune de ayni yastiklar olsun istemedim, ikea'dan buldum yine hardal sarisi ama ellerinde kalmadigi icin mart ortasini beklicez artikim. Olsun beklerim acelem yok icime sinsin de.neyse hadi bakalim ben kaçtim, gorusmek uzre, hayatinizda hep istediginiz, sevdiginiz içinize sinen olaylar yasamaniz dilegiyle!

Voila mes nouveaux canapés que je vous en avais parlé ICI. Ils sont arrivés il y a 1 mois maintenant mais je les adore comme le premier jour. Le modèle, la qualité de tissu comme j'avais vu dans le magasin. J'ai décidé d'utiliser gris et jaune moutarde comme couleurs dominantes dans mon salon. Les murs sont blancs donc très facile pour moi de jouer avec les couleurs de décoration. Les coussins jaunes (50*50cm ) viennent d'Ikea et les gris de Woolworth en Allemagne. pour mon 2ème canapé j'ai choisi ces coussins mais je les récupère dans 2 semaines car rupture de stock. Les changements de déco dans mon salon vont continuer, à suivre....bye bye!





14 yorum:

  1. Hayırlı olsun. Güle güle kullanın...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gunun aydin olsun sevgili Nahide çok tesekkur ederim daha iyisi sizlere olsun insallah

      Sil
  2. Güzel anılar sinsin hep koltuklarınıza ;))

    YanıtlaSil
  3. amin insallah Tigriscim , guzel geçsin gunun

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan, çok güzelmiş, sarı kırlentlerde çok yakışmış üzerine :))

    YanıtlaSil
  5. RENKLER ÇOK GÜZEL OLMUŞ. GÜLE GÜLE OTURUN...
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/2015/03/klos-etek-farki-difference-of-circular.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tesekkurler sevgili Nilgun, sevgiyle

      Sil
  6. I’m in love with your blog! I like your photos and style of writing! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. helloooo, thank you so much Diana, I'm coming to your blog avec great pleasure, kisses from France, bye!

      Sil
  7. Çok sağlıklı, huzurlu, güzel günlerde kullanın! :) Oturma kısmının böyle geniş olduğu koltuklar gerçekten çok hoşuma gidiyor, toplayıp ayakları yada bağdaş kurup da rahat oturulabiliyor :) Vişneye çalan gri de pek güzel uyar sanki koltuklarla :)

    Çok Sevgiler! :) Tekrar hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hosgeldin bloguma Sevgiii, çok tesekkurler insallah en onemlisi saglikla guzel anilar biriktirilsin. kesinlikke katiliyorum oturma bolumu konusunda hatta arka yastiklarini kaldirinca resmen tek kisilik yatak gibi oluyo hani pek uyuma yeri olmayan evlerde pratik ihtiyaç duyuldugunda. visneye çalan gri de çok guzel olur eminim de ahh su sari aski yokmu bendeki, içimi açiyor gordukte minnacik bi yerde olsa bile

      Sil
    2. Ne güzel! Bahar da geliyor, mis gibi sarı bahar çiçeklerini hayal edebiliyorum :) Canvas Tablolar da çook hoşuma gidiyor benim :) Baktıkça içinizi açan sıcacık yuvanızda çokça sağlıklı huzurlu olun inşallah! :) Dipnot: Tanıştığıma çooook ama çooooook sevindim!

      Sil
    3. ben de Sevgicim çok memnun oldum takibimdesin zaten bundan sonra sevgiler kocaman

      Sil

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...