16 Mart 2015 Pazartesi

Carnaval de Strasbourg, harikaydi!!


Pazar gunu Strasbourg karnavalindaydik, once Onatcikla hazirlandik evde, Zoro oldu oglusum, ben de anne kedicik. sonra da istikamet karnaval. Hava gunesli guzeldi, Onat çok heyecanli çok mutluydu, çocuklar gibi sendik yani! çok fotograf vardi seçmekte çok zorlandim. kostumler, maskeler oyle detayli oyle guzeldiler ki hepsini de paylasmak isterdim sizinle, neyse en guzellerini seçtim. bakalim begenecekmisiniz!







 Sevgiliyle bir selfie siz olmazdi

 En bi sevdiklerim Korsanlar!!!













 




  

















 Bitkin Zorom benim çok yoruldu çook
En basitinden kedi makyajim

14 yorum:

  1. Ne güzel ya. Maşallah. Allah tadını hiç bozmasin. Çok güzel bir gün geçirdiğiniz belli. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Burçincim çok sagol, hiçbirimizin tadi bozulmasin hepimiz guzel gunler gorelim. evet gerçekten insan çocuklarla çocuk olmali bazen

      Sil
  2. Bir bizim ülkeye bak birde size....hayatın keyfini çıkartmayı nasıl da biliyorlar. Bizde de hep stres sıkıntı :(((( Kostümlere bayıldım nasıl bir emek harcanmış her biri için....Sultan resimler bir harika,oğluşun ve sende şahane gözüküyorsunuz. Kedi makyajı harika Emeğine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canimm çok tesekkur ederim guzel sozlerin için, bizde olsa ilk soylenecek laflardan biri "git ya adamlarin isi gucu yokmu gitmisler incik cincik detaylarla ugrasmislar, icat çikartmislar icat ne gerek var çocuk gibi" olurdu herhalde. tabiiki de isleri guçleri var adamlarin ama yeri geldiinde de eglenceyi bile ciddiye alip boyle emek harcayip , hakkini vererek egleniyorlar.ulke olarak almanya fransa ve belçikadan gelenler vardi ama en guzel kostumler ve maskeler yine almanlardaydi, kocaman sevgiler

      Sil
  3. Sayenizde ben de karmavala gitmiş kadar oldum. Neşeniz daim olsun..:Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin amin hepimizin nesesi bol sagligi yerinde olsun. ne mutlu bana fotolarla az da olsa o duyguyu yasatabildiysem sevgili Nahide, koskocaman sevgiler

      Sil
  4. Anne oğul ne kadar güzel olmuşsunuz siz öyle, maşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederiz Inci ablasi, karnaval olmasa bile Onat bayiliyo arada boyle korsan makyajlarina, sonra da pesinden kosturuom evde aman oglum oraya buraya surme yuzunu diye

      Sil
  5. merhaba, blogunuzu yeni kesfettim. ben de almanyada yaşıyorum. Karnaval fotoğrafları ve aileniz çok güzel.. bu yaz biz de strasburg a gideceğiz birkaç günlüğüne. sevgiler! Özg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hosgeldin, aaa ne guzel , nereleri gezeceginiz bellimi, bir program yaptiginizda yardimci olabilecegim birsey olursa , ya da sormak istedigin bisi çekinme hiç. Ben seviyorum guzel bir sehir Strasbourg, hele bazi mahalleleri "Petite France" mesela, masal sehri gibi evler falan. sonra sehrin iicndeki kanalda bir kuçuk gemi turu yapin "bateau mouche" deniyor. Cathedrale'i gormeden gitme tabii ve daha birçok sey var gorulecek, yine gel sevgiler kocaman

      Sil
    2. tesekkür ederım. nereleri gezeceğimizi planladık kalacak yeri de. yalnız bir sorum var: strasbourg da drogerie mutlaka vardır. bebekler için küçük kavanozlarda püre mamalar satılıyor mu orada da? ben hipp inkini alıyorum burada hep.

      Sil
    3. evet marketler burda da var, bebek mamalari da çok rahat bulabilirsin hipp markasi da. ama hani oldu da hipp markasi yoksa Bledina, Nestle gibi markalara da guvenebilirsin. olurda aklina bisi takilirsa mail adresim: asulti2000@gmail.com
      umarim hosunuza gider Strasbourg.kocaman sevgiler

      Sil
  6. Çok naziksin, teşekkür ederim! adres not edildi :) siz de geleceğimiz tarihte orada olursanız tanışırız belki ;) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa çok guzel olur koko'nun annesi, belli oldugu uzre bloguna ugradim.yazi dilini, anlatisini sevdim keske daha sIk yazsan, hadi bakalim tarihleriniz belli olunca bilgilendir beni, kocaman optum,Tschüss

      Sil

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...