21 Ekim 2015 Çarşamba

Ekimlerden Pembe Ekim

 
Ekim ayi bitmeden yetistirmek istedim bu yazimi. Bir çogunuzun bildigi uzre Ekim ayi dunyanin birçok ulkesinde "meme kanserine karsi farkindalik" pembe ekim ayi olarak nitelendiriliyor. Yasadigim sehir Strasbourg'ta da aynen boyleydi durum. Ekim ayinda insanlari meme kanserine karsi daha duyarli kilabilmek icin duzenlenen en buyuk capli aktivite bence sadece kadinlarin katildigi "Strasbourg kosu ve yuruyusu" idi. gerci erkekler icin de tek katilma sarti kadin kiligina girmekti. harika. Katilan erkekler gerçekten harika kostumler ortaya cikarmislar, kosu icin orda olduumdan fotograf makinem dogal olarak yanimda yoktu ama netten bikac foto ekliyorum sizin icin.
 
 9 Ekim saat 20:30 da start verildi 5 km lik kosuya. Bizde is yerinde 15 kisilik bir grup olusturduk ve o gece 5 km yi kosmak uzre ordaydik. Tam 20.000 kisi ordaydi ayni amac icin. Ben boyle bir organizasyon gormedim, tam bi senlik havasi vardi gece gece. Cok kalabalikti çoook ama ben cok buyuk keyif aldim.Zaten ogle aralari molamda hizli/rtempolu yuruyus yaptigimi blogu duzenli takip edenler bileceklerdir, hatta arada 3-4 km falan kosmuslugumda olmustur ama 5 km ilkti benim icin. Hele bir de finish cizgisinde beni bekleyen kocacik ve ogluslarimin da olduguu dusunduumde motive olmam hiç de zor olmadi.
Iste boyle darisi gelecek yila insallah.
Meme kanserinde erken teşhisin hayat kurtardığı bir gerçek. Unutmayalim , farkinda olalim, bilgilenelim, bilgilendirelim, destek olalim.
 iyi bakin kendinize!

10 yorum:

  1. Böylesine hayati değer taşıyan durumla ilgili oluşturulan farkındalık katılımcıların kadın erkek ayrım yapmadan destek vermesi güzel. Sağlıklı nice günlere . Sizi özlemişim sevgili Sultan çok çok öpüldünüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canimmm ben de seni kocaman opuyorum sevgili Tigris, bu aralar is , ev cocuklar bi de ustune seker hamuruyla pastacilik merakimi da ekleyince biraz blogum ve sizler arka planda kaldiniz gibi gozukse de gonlumdesinizz hep, hepiniz

      Sil
  2. Çok güzel bir etkinlik olmuş.Katılmak da bir o kadar güzel olmuştur..Farkındalık oluşturmuştur eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet harikaydi Sevdicanim, gece gece kimse beni kosmak icin sokaga cikaramaz ama iste 20 000 kisiyle durum farkli

      Sil
  3. Hem insanlar farkındalıklarını arttırmalı hem de ülkeler sağlık sistemlerini düzeltmeli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisin sevgili Saadet, devlet bu kosuyu ayarlamasa , bi butce ayirmasa boyle onemli bi konu icin boyle 20 000 kisinin toparlanabilmesi mumkun diil tabii

      Sil
  4. Ne güzel bir etkinlik,Senin katilmanda cok hos:) sevgilerle Sultancigim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet harika bi etkinlikti, sevgiler kocaman canim

      Sil
  5. Ne kadar güzel bir organizasyon olmuş Sultancım. Ülkemizde de yapılıyor ama bu kadar geniş katılımlı olanını hatırlamıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insallah ulkemizdeki gelecek organizasyonlar da bu kadar genis katilimli olur canim

      Sil

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...