4 Ekim 2015 Pazar

Time Balm

 
Selamlar herkese,
Umarim keyifler yerindedir. Bugunku konugum "Time Balm" , denedim ve yorumluyorum.
Bi kere ambalaj herkesin dedii gibi sade ve hos insanda illaki alip bi sahip olasi evinde bulundurasi kullanmasa bile sahip olmasi gerektigi izlenimi veriyor cekici diyelim kisaca.

Time balm ilk defa kullanacagim bir baz. Seveni var sevmeyeni var. urun tupten kontrollu cikiyor fazla geldi ziyan oldu derdi yok zaten azicik bir miktar tum yuze yetiyor. Elimle uyguladim parmaklarimla dagittikca isindi daha rahat ve ince bir sekilde yayildi. Surdukten sonra gidip dislerimi fircaladim ki o arada baz yuzume oturacak zamani kazansin ben de o aradaki zamani faydali bir sekilde degerlendireyim. Arkasindan fircayla her gun kullandigim cc kremimi surdum. Sonrasinda gozlerime far bazini surdum. Bu arada makyaj da yuzumde rengi esitledi. Arkasindan klasik rutinlerim olan concealer hafif bir far ve rimel azicik allikla tamamladim. Gun sonunda makyajda akma ucma eriyip gitme falan hiiic olmadi. Ayni uygulamayi ertesi gun pudra icin de yaptim yani baz sonrasi pudra kullandim yine sonuc ayniydi. En son olarak bugun fondoten altina uyguladim yine basarili buldum. 

Simdi gelelim gerekliligine: Cildimdeki minik gozenekleri kapadi kaldi ki devasa gozeneklerim yok, makyajin yuzume sabitlenmesini sagladi, gun icinde ayy elimi yuzume surdum de makyaj uctu gitti derdi hiccc yasamadim. Ama baz kullanmadan da yukardaki urunleri cildime direkt uygulayabiliyorum. Bence gunluk kullanmdan ziyade hani bir dugundur dernektir ozel gundur gibi etkinliklerde yapilacak makyaj icin gerekli, hergun icin gereksiz bir urun.

Iste bole, hadi bakalim hepinize guzel bir hafta diliyorum, iyi bakin kendinize, burda botlari kazaklari cikardik, usuyoruzzzz

2 yorum:

  1. Benim de bu ara kullandığım baz. Gözeneklerimden rahatsız olduğum için hergün kullanıyorum ben. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canim gozenekler konusunda basarili hem de kalici bi baz, opuyorum kocaman sihirlim mavilim

      Sil

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...