8 Aralık 2015 Salı

Finished-Taze Bittiler 3

Merhabalar herkeslere,
uzun zaman oldu yaa biliyorum. Yine gelemedim, yazamadim, sevdiim bloglari sole bi elimde kahve dolasamadim.Ama hep aklimdasiniz inanin.Bu arada aylar oldu nerdeyse bi bitenler yazisi yazmayali. bunlarin fotosu cekildi cope gobderildi bile ama bi turlu yazisi yazilamadi. hatta banyodaki dolapta bi bitenler yazisi cikacak kadar da malzeme birikti, su an beklemekte. neyse hadi bakalim neler bitirmisim, neden memnun kalmisim.
oncelikle en cok bitirdigim urunler arasinda sac ve vucut urunleri geliyor; sampuan, krem dus jeli gibi.
Sampuan: ailecek nivea vazgeçilmezimiz. ama en çok 2si birarada olan nivea. cunku ben dusta bircok urunun ayak altinda dolasmasini sevmiyorum. sampunamis, sac kremiymis, bakimiymis...hic bana giore diil. daha cok yika çik modundayim ben. Belki kisacik olduu icin saclarim cok fazla urune ihtiyac duymuyorum. benim icin bi sampuan ve bir dus jeli olmasi yeterli. hatta jel yerine sabunu da cok tercih ediyorum. Eeee hal boyle olunca da niveanin sampuan ve krem birarada olani tam bize gore.
Arada bi degisiklik olsun diye de elim digerlerine de giidyor. Garnier ve Syoss da onlardandi. Garnier guzel sevdim kokusu yapisi falan ama syosss yok benim yildizim bi turlu barismiyacak bu markayla sanirsam.  Sinifta kaldi.

Sac spreyi : Wella nin urunleri her zaman için 10 numara 5 yildiz benim icin her yonuyle.

Dus jeli: DM'in kendi markasi olan Balea'nin dusjelleri fiat kalite karsilastirmasinda 1. sirada benim icin, ikisinin de hem kokusu hem yapisi guzeldi de keske su White passion olan "limited edition" olmasaydi, iyi anlasmistik.

Essence I love Extreme serisinden maskara, guzel ama yine de gonlum her zaman için essence 'in burda bahsettigim tigim maskarasindan yana. ikisinin karsilastirmasini da ayni yazida eksileri artilari olarak okuyabilirsiniz.

Dove sabun: dedim ya sabunu dus jeline gore daha cok severim. belki psikolojik ama bana daha cok temizliyor daha dogalmis gibi geliyor. Yine tercihim ya Dove ya da Nivea'nin sabunlari.

Cien Vital yuz kremi: Lidl magazalar zincirinde satilan Cien markasinin kremlerinden baska bisi kullanmiyorum artik, eee kendileri birkac tv programinda ve dergide bas taci edildikten sonra, gerisini tanimam ben. Daha ayrintili bilgi almak isterseniz  buraya ve buraya tiklamaniz yeterli. ikisini de denedikten sonra ben yola sari kapakli olaniyla devam ediyorum.

Sensodyne:  dis doktorumun tavsiyesiyle baslamistik ailecek halen onunla devam.simdilik beni rahatsiz eden birseyi yok.

Numune urunler: parfumlerden Kenzo Flower kokusunu sevdim ama Guerlain petite robe noir için ayni seyi soyleyemicem. ama benim icin her zaman J'adore de Christian Dior.
Balea'nin Cell Energy gunduz ve gece kremleri fena diil, ozellikle fiat kalite olaraktan ama Cien kremim varken simdilik pek degistirmeyi duusnmuyorum.
Pantene Expert, diger pantene sampuanlarindan pek de bi farki yok yani. ama bu arada benim sacim cok kisa o yuzden uzun sacli denemis olan arkadaslarimizin fikirleri daha belirleyici olacaktir diye dusunuyorum ben.
Totes Meer, bu yuz maskesini sevgili Viva Makyaj'in blogunda gorup almistim , pek bi memnun kaldim , bizimlesin diyorum.fiatinin da 45 cents olmasi cabasi.
Avène Trixéra hassas ve cok kuru ciltler için ongorulmus bi krem. Bayildim, nemlendirmesi yapisi, gunluk nemlendirmede kullanabileceginiz bi urun, mutlaka tavsiye ederim.

Iste boyle canlar, bi bitirdiklerim yazisinin da sonuna geldik. Hadi bakalim sira evdeki boslarin fotosunu cekip yazisini yazmada. soz arayi bu kadar acmicam gelecek sefere. iyi bakin kendinize, gorusmek uzre!








12 yorum:

  1. Özledikkk çok özledikkkk ;)) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Evet evet, uzun zaman oldu. Biliyorum sen de benim gibi yoğunluktan başını kaldıramıyorsun biliyorum. Ama bloga yazmak gibisi de yok Sultiscim :))
    Ne çok ürün bitmiş bu arada. Bi yurtdıiı seyahatimde Nivea şampuana bakayım bi...
    Öptüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canim ya hafta içi calisiyorum zaten simdi bir de seker hamurlu pasta merakim sardi beni acaip bi sekilde , hafta sonu da siparislerle ugrasiyorum derken hep aklimda olmasina ragmen gelemiyorum. neyse saglik olsun da gerisi olur yavas yavas. opuyorum kocaman

      Sil
  3. GELSİN YENİLER CANIM :) NAZARIM DEYMESİN DARISI BAŞIMA UMARIM BENDE BİTİREBİLİRİM BU KADAR ÜRÜN :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma sevgili blogcan ,bi bu kadar daha var boslar evde ama tabii ev halkinin da katkisi buyuk yani

      Sil
  4. Bu kadar şeyi ne kadar sürede bitirdin peki:)) Gelsin yeniler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazi yazmaya duzenli vakit bulamayinca boyle birikiyor iste Sevdicann, yok dur daha gelmesin yeniler evdeki boslara da bi yazi hazirlayayim sonra

      Sil
  5. Hiç Nivea şampuan denemedim. Siz ailecek sevdiğinize göre bir de ben bakayım bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle bi sans ver ama boyle 2si bi arada olan guzel(sampuan+sac kremi). mesela pantene in de 2si bi arada urununu denedim ama hic bu kadar kremsi bu kadar yumusak yapmadi saclarimi

      Sil
  6. maşallah ne çok şey bitirmişin :)

    YanıtlaSil

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...