21 Aralık 2014 Pazar

Monday Look - 11, Kehl, Muller, DM, Pierod

 
Coucou mes ladies, voici le 11ème Monday look que j'ai déjà porté samedi, car demain je suis en congé et on va à Europabad, le centre nautique à Karlsruhe, 70 km de Strasbourg. Je vous conseille fortement d'y aller ou au moins jeter un coup d'œil sur leur site d'internet pour voir les vidéos de différents toboggans. Donc demain c'est plutôt la tenue coolll!
Selam herkese,
Yarin izinliyim, çalismadigim gunleri genelde çook rahat kiyafetlerle geçirmeyi tercih ediyorum. o yuzden bu defaki Monday Look yarin giyeceklerim degil. cumartesi Kehl'e giderken giydiklerim.

Burda çocuklarin 2 haftalik noel tatili basladi.Yarin ailecek Karlsruhe'deki (Almanya) Europabad'a gidiyoruz. Butun gunumuz suda geçecek. Europabad içinde hamam, sauna, havuz, çesit çesit kaydiraklarin bulundugu bir kompleks. Strasbourg'a 70km uzaklikta.



 
Samedi on a fait un petit tour à Kehl, pour se promener mais surtout terminer nos achats de noël. Je préfère Kehl, car il y a trop de monde ç Strasbourg. 
 
Evet cumartesi kahvalti sonrasi Kehl'e gittik hem biraz dolasalim, hem de son kalan noel hediyelerimizi tamamlayalim diye. Hava da çok soguk degildi.o gunun ardindan da boyle bir monday look çikmis oldu. Bu defa Onatcigimin odasini mekan olarak kullandik Arda'yla.



 
Alors qui a remarqué le changement???

Bendeki degisikligi farkeden ???


 
La veste et le pull sont les nouveautés de mon armoire du décembre. Tous les deux viennent du magasin Orsay à Kehl. Les booties chez Deichman.
 
Ceketim ve kazagim aralik ayinda dolabima eklenenlerden, çok severek kullaniyorum.
Ceket, kazak, çanta: Orsay
Etek: H&M
Botties: Deichmann



Muller'e sevgili Viva Makyaj'in blogunda tavsite ettigi yuz maskelerini almaya girdigimde, nerdeyse maskeyi falan unutuyorduk bunu gorunce.çok siriinnn! Tabii mullerden hemen sonra bir de Dm turum oldu en bi klasiginden.


A la fin de notre shopping notre adresse est toujours la même. Café Pierod à Kehl, la meilleure glace, le meilleur café ou latte ou le gâteau aux framboises sont chez eux!
Bye bye à la prochaine my ladies!

Sonra da tabiiki her zamanki gibi Pierod'da molamizi verdik. Kisin mukemmel kahveleri, latteleri, envai çesit çaylari, pastalari (benim favorim frambuzalisi, arada da karaorman harika yapiyorlar), yazin da onunde metrelerce kuyruk olan, en az 30 cesit dondurmasiyla Pierod café, yolunuz duserse, ya da strasbourg'ta yasiyorsaniz mutlaka ugrayin.




Pierod'un içini maalesef fotograflayamadim, aslinda çok guzel gerçek orkidelerle dekore edilmis, simdi de her tarafta noel dekosu vardi. yukardaki bizim masamizin ustundeki isiklandirma.


Bunlar sadece yazin olan dondurma çesitlerinin uçte biri. benim favorilerim her zamanki gibi eksi, yediginde soyle bir agzini uyusturan tatlar: yaban mersini, bogurtlen, limon...


Bye bye Pierod yine gelecek ben!
Iyi bakin kendinize guzel geçsin haftaniz, bye bye!

10 yorum:

  1. Merhaba :) Öncelikle saç renginizin ten renginizle uyumunu çok beğendim.Sıcak tonları çok seviyorum ama ben kullanamıyorum malesef.Kombinde gayet hoş :)
    Sizi takipteyim banada beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler suslu sirine guzel mesajin için, bundan onceki sacimda kirmizi kizildi, simdi de bakir kizil, tam bi kizil insaniyim yani. yine gel, ben de seve seve geldim bile bloguna yine gelirim, bye bye

      Sil
  2. Harikasin canim benim 😙

    YanıtlaSil
  3. değişikliği farkedemedim ben ama ne olduğunu çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysecim, uzun zamandir kuaforun yolunu tutmanin zamani gelmis de geciyordu. kestirip geldim ve rahatladim, cunku arkadaki saclar bi 5cm olmustu nerdeyse, bu da benim için çoook uzun. Seviyorum kisa saci hem kullanmasi kolay hem ugrastirmiyor. bi onceki monday look'a bakarsan fark ediliyo, iyi bak kendine bye bye!

      Sil
  4. Saclarin ceketin havan harika Sulti's

    YanıtlaSil
  5. Limonlu ve yesil elmali mi ordakiler offfffffffffffff

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de benim gibi eksi tatlari seviyorsun sanirim sorcerer

      Sil

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...