4 Kasım 2014 Salı

L'Oréal, parce que vous le valez bien




Hello,
Bugun size çok sevdigim Loréal yüz kremlerinden bahsedecegim.
Ama öncelikle denedigim baska bi kremden baslayayim. Daniel laroche kremini turkiyede caddede yururken girdigim gratis magazasindan almistim ambalajinin sadeligi ve fiyatinin azligi dikkatimi cekti en kotu el kremi olarak kullanirim dedim, ama gel gor ki yaz aylarinin hafif gunduz kremi oldu kendisi, eksisi olmadigi gibi artisi da yok aslinda denemek icin alinabilir bir urundu.


Loreal Magic Blur yeni cikmis ve de normalde bir Loreal kullanicisi oldugumdan belki biraz kavanozun rengine belki ismindeki magic kelimesine ya da resimlerde uyguladigimiz blur modunun gercek hayatta da olabilecegi havasina girip kapmistim kremi. Hmmmmm. Cok kotu diyemem ancak kremi surdugumde yuzumde ekstra bir tabaka varmis gibi hissettiriyor ve de sadece bende olan birsey mi bilmiyorum ama kremin yuzumde emilmeyen kismi kalinti seklinde elimi yuzume her goturdugumde hissediliyor. Ama dedim ya belki de benim cildime fazla geldi, tester boylarini yapsalar bu urunlerin ne mutlu olurdum.


Gelelim Loreal Youth Code kremine. Hem gece hem de gunduz kremi için ; kokusunu da yuzumdeki durusunu da verdigi nemi de begeniyorum belki de son yillarda kullandigim en verimli kremdi benim icin. Ne yaglandirdi ne kuruttu. Arada hep meraklanip nasil bisi acaba deyip aldigim kremler de oldu ama bu Loreal Youth serisi olmazsa olmazlardan diyebilirim. Seviyorum kendisini. Bu sevgiden olacak ki serumunu da denemek icin aldim kremin emilimini artiriyor deniliyordu ancak sabah asla bunlari tek tek surmeye zaman bulamadigimdan ancak belki gece kreminden once unutmazsam ya da hafta sonlari kullanabildim. Yani almasam da olur bir urunmus ama pisman da degilim aldigima.

Revitalift serisini Turkiye'de bir arkadasim kullaniyor o cok methetti diye aldim. Ancak onun cildi daha kuruya donuk karma benim icin sadece bir seferlik kullanim oldu biter bitmez yine Youth Code'a devam.

Aslinda denemek istedigim bir krem daha var ......... . Elimdekiler bitip de alip dener denemez sonuclari paylasacagim elbette, iyi bakin kendinize!



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...