20 Kasım 2014 Perşembe

Lancôme



Merhabalar,

umarim iyisinizdir hepiniz de.Ben mi?? çok iyiyim hafifleme calismalari da gayet guzel gidiyor.Haberler yakinda daha detayli.

Neyse bu defa sizlere çok memnun oldugum bu 2 urunu tanitmak istiyorum, hadi buyrun bakalim!

Aslinda krem seciminiz kadar cildinizi arndirip kreme hazirlamaniz da onemli. Bu ikisiyle Douglas'ta tanistik. 

 Birincisi bu, haftada iki ya da en fazla 3defa tercihen aksam temiz yuzunuze ince bir tabaka halinde surup 15dakika bekliyorsunuz sonra ilik suyla yikayip kuruladiktan sonra yanindaki Lancôme'un kil maskesini yuzunuze surup 15dakika bekleyip tekrar ilik suyla dilerseniz kopukle de olabilir yikayip kuruluyorsunuz.

Surdugunuz kremlerin cildinize daha derin nufuz ettigini ve siyah noktalarin resmen bir kac kullanim sonunda gozle gorulur bicimde gittigini ve gozeneklerinizdeki kuculmeyi farkediyorsuniz. Onerirmiyim?

Kesinlinkle EVET!!!



***** Coucou tout le monde,****

Voila les 2 produits que je vais vous présenter aujourd'hui. Je pense que préparer la peau est aussi important que le choix de notre crème hydratante. J'ai découvert ces 2 beautés chez Douglas à Kehl en Allemagne. 

J'applique le premier produit 2-3  fois par semaine sur mon visage propre, une fine couche et j'attends 15 minutes et je rince tout avec l'eau tiède. Ensuite c'est le tour du 2ème produits de la marque Lancôme, je laisse toujours 15 minutes sur mon visage et pareil je rince avec l'eau tiède ou du savon. 

Résultat: ma peau est propre et surtout prête pour absorber la crème hydratante et vous pouvez même constater que les petits points noirs disparaissent au bout de quelques utilisations. 
Je les conseille??? OUIIIIIIII

A bientôt!

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...