27 Kasım 2014 Perşembe

Finished & Taze bittiler - 1


Coucou tout le monde,
Hier soir j'ai vu qu'il y avait pas mal de prouits qui m'attendent pour les photos avant de se terminer dans la poubelle. Je vais vous les présenter et commenter un par un. Let's goooo!

Merhabalar!
ha bugün ha yarin derken bitenler biriktikçe birikti ve bu olaya bi son vermem gerektigini düsünüp hemen fotograflarini çektim ve son duraklarina ugurladim kendilerini. Yenilere yer açilsin dimi ama. Hemen baslayalim o zaman ilk fotografla:

- L'oréal Elvital sampuan j'ai enfin décidé d'essayer les shampooing L'oréal Elvital et j'ai commencé par celui qui est pour les cheveux colorés. J'ai pas trop aimé, mes cheveux étaient plus secs que d'habitude. 

 Yani hiç mi merak etmedin mi nasil birsey, yuh sana sulti's ,diyeceksiniz ama bu benim ilk l'oréal sampuanimdi, boyali saçlar için onanindan basliyayim dedim denemeye. eeee napiim ben kocaman bir Nivea hayraniyim. Sonuç: sevmedim. kuru kuru oldu saçlarim, ha boyasini korudumu derseniz, bilmem yani çok bi fark yok bence.

- Idole Armani, body lotion: j'ai adoré son odeur et c'est tout ça s'arrête là. Je ne peux pas dire qu'il est efficace pour hydrater ma peau.

Kokusu müthisss ve kalici, sürümü çok kolay hemen emiliyor vücutta amma velakin gelgelelim, nemlendirmiyor yeterince cancagzimm.

- Fa Luxuries Moments: c'est qui m'a surpris c'est sa couleur bleue, la même couleur que son amballage. j'ai aimé son odeur agréable aussi.

Kokusu güzel ama beni en çok rengi sasirtti ilk kullandigimda, resmen sisesinin renginde içi de, öyle güzel bir mavi. serideki digerlerini de deneyesim var.



- Pull&Bear Phyllis : C'est la premiere fois que j'ai acheté un parfum dans un magasin de vêtement, mais il ne m'a pas déçu. Malheuresement comme je suis une femme fidèle de "J'adore de Dior ou en été un peu plus léger L'eau d'Issey de Miyake", il n'a pas beaucoup de chance pour la prochaine fois.

Pull& bear'den kiyafet almisligim vardi da parfüm atacagim sepete hiç aklima gelmemisti. Ben aslinda soguk havalarda J'adore-Christian Dior, yazlari da l'eau d'issey -Issey Miyake kadiniyim yillardir.  çok seviyorum kendilerini çoook.o yuzden genelde aramiza baska parfum sokmam ama Pull&bear bir ilk oldu fena da degildi kokusu sevdim, ama Dior ve Issey Miyake gibi çok iddiali rakipleri olunca bir daha alirmiyim sorusuna kismet diyelim.

- Dove invisibly dry: Ca n'a rien avoir avec le mot "dry" dans son nom, ça se sèche pas rapidement par contre ça sent trop bon. Je n'ai pas aimé.

Ne kurusu ya, vicik vicik çok zor kuruyor, leke birakiyor ama kokusu hos. zaten bu yazimda rollen&stick karsilastirmasi yaparken denedigim her ürüne ragmen benim için vazgeçilmez ürünün hangisi oldugunu soylemistim, ama iste merak ya bu reyona koymuslar tonlarca ürün dedim hadi kokusu guzel bi sans veriim, verdim ama olmadi anlasamadik.

-Nivea invisible: c'est mon déo roll on favori comme je l'avais déja dit  ici .

Ahhh ne desem, ne kadar desem bos, hersey burda yazili zaten, Bakiniz tik tik!

- Nivea Soft: une crème hydratante pour les mains. Les gens qui n'aiment pas les crèmes épaisses pour les mains, elle peut être un bon choix.

El kremlerinde kati yapili kremleri sevmeyenler için guzel bi seçenek bence. adi gibi soft, surumu kolay, tupte olmasi hijyenik ama ben yine de ilk çikan mavi kutulu kati kivamli nivealari seviyorum. gerçi onlarinda cilt tarafindan emilmesi baya zaman aliyo ama olsun, ne guzel iste hem de ellerime masaj yapmis oluyorum.


- Aok Seesand peeling : Un produit de gommage à conseiller, acheté à DM à Kehl, très satisfaite.

Bu urunu DM (Almanya) yüzüm için bi peeling ürünü ararken buldum ve gerçekten memnun kaldim. haftada en azindan 2 nemli yuzume 5 dakika hafiften bastirarak kese yaptim. içindeki minik kum tanecikleri süper ve gerçekten cildinizi derinlemesine temizleyip, nemlendirici kremlerin çok daha guzel emilmesini sagliyor. kesinlikle tavsiye ederim.

- Bioderma makyaj temizleyicim: J'adoreeeeee, c'est mon meilleur démaquillant, il est même très efficace pour enlever les produits waterproof.

Makyaj dolabimin vazgeçilmezlerinden bir tanesi, yani günün sonunda hiç birseye el sürmeye halim kalmasa bile, onunla her gün makyajimi temizliyorum. harika bi ürün, gerçi tanimayan bilmeyen yoktur artik ama denemeyen varsa deneyin, pisman olmayacaksiniz. waterproof makyaj ürünlerinde bile çook etkili, tavsiye ne demek israr ediyorum!!

- Balea Young, yüz temizleme jeli: Gel nettoyant pour le visage qui a un bon odeur ,de la marque DM Balea, pas très efficace à mon avis.

Kokusu güzel, rengi distaki gibi hos bir yesil amma velakin ozellikle yagli ciltlerde hiç etkili olacagini dusunmuyorum. yani iste merak ettim aldim denedim.

- L'oréal Youth Code:  Je suis toujours d'accord de ceux que j'ai dit ICI. C'est ma crème hydratante préférée.

Burda soyledigim seylerin halen aynisini dusunuyorum bu krem hakkinda, simdilik daha iyisini bulmus degilim o zaman yola devam. bu urun de tavsiye degil israr ettiklerim arasinda bilesiniz.


- Nivea Skin Line Fondoten: pas mal mais le matin, j'ai que 5 minutes pour me maquiller, donc je n'utilise plus de fond de teint.

Bi ara fondoten kullanirdim ama simdi ozellikle sabahlari gunluk makyajima maalesef 5 dakkadan fazla ayiramiyorum. ben de bu son aldigimdan beri bir daha fondoten almadim. bu ürunde fena degildi yani kalip gibi yuzde kalmadan emiliyor, dagilmasi da guzel.

- Yves rocher , concealer anti-cernes: C'est un concealer stick, petit pratique mais voila, pas trop aimé.

Stick bi urun, kuçuk boyutu pratik, ama pek uyusamadik kendisiyle.

- P2 time! concealer: Vous pouvez trouvez la marque P2 à DM en Allemagne. J'étais entièrement satisfaite de ce produit mais dommage ils ne le fabriquent plus, il faut maintenant chercher un autre concealer qui remplacera celui-ci. 

Bildigim kadariyla P2 sadece Almanya'da satilan bi urun. eee ben de Almanya sinirinda (Strazburg) bir sehirde yasamanin avantajlarini kullaniyorum ve butun kozmetik ve hijyen urunlerimi Almanya DM magazasindan yapiyorum. neyse gelelim urune, çok severek kullandim hergun ama bitti ve marka ayni urunu artik çikartmiyor. çok uzuldum, bana uyan bi urundu. concealer hergun kullandigim için, simdi tekrar uygun bir concealer bulana kadar gobegim çatliyacak. neyse bulunca haber ederim.

- Essence, My base: J'aimais beacoup ce produit de la marque Essence, mais ils le font plus. Du coup je pense que je vais le remplacer par Benefit High Beam.

Ahhhh ahhh dedirten bi urun daha essence bunu makyaj bazi olarak çikarmisti. ama ben bunu aydinlatici olarak kullandim. kivami guzel rahat surulen, içinde çoook hafif pembemsi piriltilar olan...ama ne desem bos artik yok. Essence duy sesimiiii ben bu urunu geri istiyorum luffeennnnn. Benefit'in High Beam urunune çok yakin.
 

- p2 Sunshine mosaic bronzing powder: c'est mon bronzer quotidien. J'applique chaque matin avec mon pinceau Ebelin ( acheté à DM également) sur ma peau bien hydratée avec la crème L'oréal youth code , ça donne une couleur légèrement bronzée mais no panic, pas trop et unifie ma peau. j'aime beaucoup!

Hergun kullandigim bi urun daha, yani ben yaz kis kullaniyorum. en çok bitirdigim urunler arasinda diyebilirim. çok minnak minnak isiltilar var içinde(disko topu olmazsiniz korkmayin, surun çekinmeyin), altina her sabah nemlendirici kremimi surup bunu suruyorum, hem yuzume hoc bir renk geliyor hafif bir bronzluk, hem de ciltte bazen olabilen sivilce falan varsa kapatiyor. kullanmaya devam!
 

Bu arada pudra, bronzer, concealer falan demisken size Ebelin firçami da takdim etmeden geçmeyeyim. Kendisini yine her zamanki gibi DM'den almistim. kesinlikle tavsiye ederim. ucu yumusacik, hemen lik su ve sabunla çok çabuk temizlenip kuruyunca eski formunu aliyor. ve ben defalarca yikadim bunu. bir ucu concealer, diger ucu da pudra surmek için. resmen ipeksi bi dokunus yuzunuzde. bence denenmeli mutlaka.



Et voilu voila, pour terminer un petit shopping toujours à DM. Les commentaires vont venir après l'utilisation. Au même temps cette photo est pour mes hommes qui me disent assez souvent que j'achète toujours des choses pour moi, mais non, regardez bien il y en a bien 3 produits pour vous aussi mes cheris. 

Et vous??  si vous avez des produits testés et adoptés, dites moi, ça m'intéresse.
Bye bye à la prochaine! 
 
Bunlar da geçen gunku minik DM alisverisim. hep kendine bisiler aliyosun diyen evin erkeklerini de dusundugumun ispatidir. Demistim vazgecmicem l'oréal sampuanlari sirasiyla deniyecegim diye, bakalim bundan mem kalacakmiyim. Arada ne kadar diger sampuanlarin denesem de demirbasimiz ailecek Nivea 2in1 express.

Hadi bakalim simdilik benden bu kadar, kendinize iyi bakin, sizin de deneyip begendiginiz urunler varsa tavsiyelerinize açigim beklerim, bye bye!


7 yorum:

  1. Concealer hic bitmeyen bir ihtiyac sevgili blogger, ben gordugum her concelarei deneyip bir turlu tam sevdigim iste bu diyemeyenlerdenim:( benim icin concealer shiseido stick concealeri uretmeyi durdurdugunda bitti:(( o gunden beri hep araa araaa anliyorum seni acini da baylasiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen sorcerer, her sabah kullandigim urunlerden birisi. neyse bugun çok bahsedilen Maybelline 'in Fit me concealer'ini aldim bakalim nasil çikacak

      Sil
  2. Yurtdışına çıktığımda alacağım ürünleri mutlaka not ediyorum bir kenara. Bu nedenle tesadüfen denk geldiğim blogunuzu bir çırpıda okudum, bitirdim :)
    Bize oralardan da bahsedin biraz olur mu? Hatta benim gibi, Fransa'yı gezmiş görmüşlere nostalji de olur ;)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar sihirli mavi, oncelikle çook tesekkurler ziyaretin , vaktini ayirip mesaj biraktigin ve sonuna kadar hem de bi çirpida okudugun için. mutlu ettin beni.
      Bahsetmezmiyim, tabiiki de seve seve, su an burda 1 ay boyunca noel havasi var ozellikle geceleri; hertarafta rengarenk isiklandirilmis magazalar, çam agaclari, sicak sarap ve meshur noel kurabiyeleri..... neyse kalani da surpriz olsun gelecek gunlerde hazirlayacagim "Strazburg'ta noel" yazisinda.
      hosçakal sevgili blogger,tekrar tesekkurler ugradigin için , bye bye!

      Sil
    2. Aaah, ah, iyice heveslendim şimdi :) Merakla bekliyorum yazılarınızı :)
      Sevgiler...

      Sil
  3. J'ai le meme pinceau de maquillage!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Il est très bien ce pinceau, pourtant je le lave régulièrement mais il est toujours en bon état.

      Sil

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...