2 Kasım 2014 Pazar

Monday look - 4


Selam herkese,
Umarim keyifler yerindedir ve guzel bir hafatsonu gecirmissinizdir. Bizim buralarda soguklar basladi, o yuzden gecen yil sezon sonu cok severek aldigim kisa montum ve cantami kullanma firsatim oldu ilk kez. Genelde cantayla ayakkabi dusunulur hep birlikte ama ben bu montu ve çantayi gorur gormez vuruldum yesiline ve kaptim iksinin birbirine cok guzel uyacagini dusunerek ve iyiki de almisim diyorum simdi.


Deri mini etek ve kot gomlek gerçekten iki muthis joker parçalar benim için. ikisiyle ayri ayri onlarca kombin çikarabilirim herhalde. bir de seviyorum klasik ve spor iki stilden parçalari birlikte kullanmayi.



Bu arada su yazdan beri yavas yavas eklediim kilolarin bi çaresine baksam iyi olacak. ama bu defa dukanin ikinci kitabinda bahsettigi Dukan express programini uygulamayi dusunuyorum. yani kaybedecek kilosu 5-7 kg kadar olanlar için tavsiye ediliyo. Dukanin ilk programina gore biraz daha esnek, uygulamasi biraz daha kolay sanki. neyse bi basliim mutlaka paylasirim izlenimlerimi.


Guzel geçsin haftaniz!!!!!!!!

Etek-Gomlek: H&m , Canta-Mont: Orsay, Papiler: Deichmann, Kolye: Antalya'da bi butikten


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...