21 Ocak 2015 Çarşamba

Mimlenmisim ben 1 - 2014

Eee herseyin bi ilki vardir dimi, sevgili Sihirlimavi beni mimlemiş, iste cevaplarim:

2014 Yılı

1- 2014 Yılını nasıl tarif edersin?
Sukur buyuk saglik sorunlari yasamadigimiz, huzurlu, her zamanki gibi bol gezmeli , yeni kararlarin alindigi bir yildi.

2- Uzun zamandır yapmadığın ve tekrar başladığın neydi?
Ders çalismak, kariyerimde ilerleyebilmem için sinava girmem lazim, offfff bitmicekmi bu sinavlar yaaww

3- Hayatında ilk kez yaptığın neydi?
Ekim 2014 itibariyle ilk kez bir blogum oldu, youpppiiii

4- Kilo aldın mı/verdin mi?
yilin ilk 6 ayinda (ki bu donem Turkiye yaz tatiline kadar olanki bolum) kilo verdim, ama bogazimi tutamayip ve duzenli sporu birakarak yilin son 6 ayinda verdiklerimin Allahtan sadece bikaçini geri aldim. simdi spora tekrar basladim

5- Saçlarını uzattın mı/kısalttın mı?
Saçlarim hep kisa kisacik seviyorum ben onlari.

6- Kozmetik ve bakım için daha çok mu yoksa daha az mı para harcadın?
çok azcik daha fazla sanirim.

7- En fazla gelen cep telefonu faturan?
Faturam sabit geliyor.

8- Yaptığın tatil?
Bana yeterki gezmek de, bayiliyorum. Sevgiliyle basbasa mayistaki Barselona tatili, yazin minik ailemle Selimiye (marmaris) tatili en çok sevdiklerim ve dinlendiklerim arasinda. Bunun yanindaki kaçamaklar, Baden Baden'e (Almanya), Basel (Isviçre), Istanbul'a, Edirne'ye, Bursa'ya yapildi.

9- Çok alkol içtiğin oldu mu?
"Cok" goreceli bi kavram herkese gore degisebilen, ama arkadaslarla, sevgiliyle sohpetin yaninda ya da kutlamalarda nerde duracagimi bilerek içtigim oldu.

10- Telefonla en çok görüştüğün kişi?
Esim

11- En güzel anılarından bir tanesi?
Ayiramam ama esim çocuklarim sonra da butun sevdiklerimle geçirdigim zamanlar çok degerli benim için

12- Zamanını en çok kiminle geçirdin?
Ogluslarim ve sevgiliyle

13- En çok dinlediğin şarkı?
  Indila-Dernière danse

14- Aklında en çok kalan kitap?
Butun dunyanin konustugu, 50 shades of Grey. ilk defa bu tarzda bi kitap okudum simdi bakalim 11 subatta filmi nasil olacak.
Seni en çok etkileyen kitap hangisi diye sorarsan da: Sultan'i oldurmek - Ahmet Umit

15- En beğendiğin dizi?
Bir ara Medcezir izlemistim bikaç bolumunu internetten çunku tv karsisinda otuzbin reklam arasinda dizi izlemeye ne sabrim ve ne de sinir sistemim yetmiyor.

16- 2014'te çıkardığın ders?
 Insan her aninin tadini çikarabilmeli , bardagi dolu yonunden gorebilmeli ve sukretmeyi bilmeli yoksa hayat çok çabuk çekilmez bir hal alabiliyor. Bir de buyuk dusunmeli her zaman, yok bu olmaz kesinlikle olmaz dememeli, hayat surprizlerle dolu.

17-Güzel olay?
2014'te birsuru guzel sey oldu hayatimda ya da ben onlara olayin guzel tarafindan bakabildim, o yuzden bir tanesini secerek haksizlik etmiim digerlerine simdi

18- Berbat olay?
Dunyada ve turkiyemizde yasananlar her gun çok uzuyor beni

19- Kendini başarılı hissettiğin olay?
isim ve tatil organizasyonu

20- İmkanın olsa 2014 yılını yeniden yaşamak ister miydin?
Hayir çunku her yilin getirisi goturusu umutlari surprizleri farkli, yenisi varken niye eskisini tekrar yasayalim dimi ama

21- 2015 hakkında ilk düşündüğün ve hissettiğin?
Saglik, saglik saglik ve iyi bir yil olacagini hissediyorum

Simdi sira sizde sevgili blogcanlar: Burchin'sIncice ve Medanseri 
iyi bakin kendinize, bye bye!

7 yorum:

  1. Çok teşekkürler Sulti's :))
    Bitmez o sınavlar, bitmez. Pöfff...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sana tesekkur ederim canim, valla ben universiteyi bitirdigimde bitcek zannediyodum ama hiç de oyle olmuyormus

      Sil
  2. 19 no lu soruya verdiğin cevap hakkında zamanı gelince bilgi ve tecrübelerinden faydalanmak istiyorum sultanım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek seve seve hazinem aklimin erdigi dilimin dondugunce, kocaman sevgiler

      Sil
  3. Çok teşekkür ederim canım bazı aksaklıklardan dolayı yapmaya fırsatım olmadı. Ama yapacağım hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Incicim hic sorun degil , ne zaman vaktin olursa sevgiler kocaman

      Sil

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...